photo461951981140945304


این جلسه در روز 4شنبه 1395/04/22 به ریاست آقای دکتر مهران رضوانی و با حضور آقایان – مهندس حسین فرجی (عضو حقیقی) – مهندس علی پرهامی (عضو حقیقی) – مهندس محسن رحیم زاده (عضو حقیقی) – مهندس هادی محمدی (دانش بازار سام) -– مهندس امیر منصورفر (عضو حقیقی) و محمدی (دبیرخانه انجمن – رابط کارگروه) در محل دبیرخانه انجمن تشکیل شد ؛درحالی كه برخی از اعضاي كارگروه در جلسه حضور نداشتند.
در آغاز جلسه آقای دکتر رضوانی خلاصه ای از جلسه قبل این کارگروه را برای حاضرین ارائه نمودند و طبق دستورجلسه اعلام شده در جلسه قبل، مقرر شد که اعضای کارگروه در مورد نمونه موفق و ناموفق در حوزه برندسازی انجمن ها بحث نمایند.
در زمینه برندسازی انجمن در وهله اول :
1. آگاهی
2. تمایز
3. موقعیت یابی
اعلام شد و گام هایی که در این زمینه می بایست برداشته شود :
1. ایجاد تصویر مدنظر و مطلوب
2. معرفی برند انجمن
3. موقعیت یابی یا موقعیت سازی
4. رقابت پذیری برند (اینکه ما با کجا می خواهیم انجمن را مقایسه کنیم)
5. ویژگی های منحصربفرد اجمن
6. ارتباطات برند انجمن
7. تجربه مخاطب (مشتری) ذینفعان از برخورد (تعامل با برند انجمن)
درادامه مباحثی دراین خصوص ازسوی حاضرین انجام شد ودرخاتمه مقرر گردید :
- انتظارات ذینفعان انجمن توسط کمیته توسعه کسب و کار به کارگروه جهت تصویرسازی برند اعلام شود تا گام های برندسازی را بتوان اجرایی نمود.
- محصولات و خدمات پیشنهادی انجمن به ذینفعان توسط کمیته کسب و کار اعلام شود.
- توجه به ملاحظات برندسازی بین الملی هم آیا مدنظر قرار گیرد و چرا؟

جلسه بعدی این کارگروه روز سه شنبه 95/05/19 در محل دبیرخانه انجمن تشکیل می گردد.