mobile marketing 2765

بازاریابیموبایلییک روش از بازاریابی به وسیله تلفن های همراه مانند گوشی های هوشمند است. بازاریابی موبایلی یا Mobile Marketing برای فروشندگان امکاناتی از قبیل زمان، مکان و اطلاعات خصوصی شده فراهم کند که باعث بهبود کالاها، خدمات و ایده های شما می شود. بازاریابی موبایلی یا بازاریابی سیار عموما به بازاریابی اطلاق می شود، که در آن، امور بازاریابی از طریق یک دستگاه موبایل مثل گوشی هوشمند یا تبلت، انجام می گیرد. بازاریابی سیار می تواند به مشتریان، اطلاعات شخصی در مورد کالاها، ایده ها و خدمات مختلف ارائه دهد. در این نوع بازاریابی زمان و مکان مطرح نیست. آندریاس کاپلان، بازاریابی سیار را به این صورت تعریف می کند: "هر گونه فعالیت بازاریابی که از طریق یکشبکهی همیشه حاضر و زنده، صورت می گیرد و کاربران از طریق یک دستگاه موبایل (تبلت و گوشی) به این شبکه متصل هستند را بازاریابی سیار می گویند".

در دورهآموزشیLynda Mobile Marketing Strategy با استراتژی و روش های بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ آشنا می شوید.

سرفصل های دورهآموزشیLynda Mobile Marketing Strategy:

- اتصال تلفن همراه به ماجراجویی مشتری
- جمع آوری داده های بازار
- ایجاد یک چارچوب استراتژی تلفن همراه
- بررسی رقابت
- تبدیل داده ها به بینش
- شناخت و درک مخاطبان خود بر روی تلفن همراه
- به اشتراک گذاری استراتژی بازاریابی تلفن همراه خود
- کار با شرکای خارجی و منابع

دانلود آموزش

منبع: P30download