
هفتمین جلسه کارگروه مدیریت بازار در روز سه شنبه 1395/08/11 با حضور آقایان : مهندس علی پرهامی (عضو حقیقی) – مهندس حسین فرجی (عضو حقیقی) – مهندس امیر منصورفر (عضو حقیقی) – مهندس هادی محمدی (شرکت دانش بازار سام) – مهندس محسن رحیم زاده (عضو حقیقی) – خانم محمدی (رابط کارگروه)در محل دبیرخانه انجمن تشکیل شد.
- درابتدای جلسه آقای مهندس پرهامی باتوجه به جمع بندی صورتجلسات قبل، به شرح مختصری از مصوبات شش جلسه برگزار شده این کارگروه پرداختند و از اعضای کارگروه درخواست کردند که نظرات خود را اعلام نمایند. و نهایتا در آخر جلسه به جمع بندی کلی رسیده و با نظرات کارگروه چند عنوان را انتخاب کرده و عملیاتی نمایند.
بااین دستور کار،حاضرین به اظهار نظر پرداختند وهریک پیشنهادهای خورا ؛که عمدتا حول محور عملیاتی کردن مباحث ارائه شده بود ؛بیان نمودند.
- در اواخر جلسه ،مهندس سلیمانی ( دبیر انجمن )به کارگروه پیوست وپیشنهاد کرد که اولویت کار کارگروه به تدوین شرح خدمات تحقیقات بازار،برندینگ وفعالیتها(محصولات) اعضای کارگروه به مشتریان اختصاص یابد و همگان در این مورد به درک مشترکی برسند وسپس فعالیتهای برندینگ انجمن ؛در چارچوب اهداف وبرنامه های انجمن دردستورکار قرارگیرد.
علاوه برموارد فوق ؛ این موارد برای بحث وبررسی درجلسات بعدتعیین گردید:
1. تدوین پروپوزال (مدیریت بازار)
2. تدوین قرارداد template
3. برندینگ (اهداف ، معماری برند، هویت برند، ارتباطات یکپارچه برند و بازاریابی)
4. نشریه
5. بهینه کاوی (انجمن های موازی)
جلسه بعدی این کارگروه سه شنبه 95/08/25 ساعت 15 در محل دبیرخانه انجمن تشکیل می گردد.