مقاله مهندس احمدیان در روزنامه فرصت امروز
عضوهیات مدیره ورئیس کمیته توسعه کسب وکار انجمن
کمپین انتخاباتی و برندسازی سیاسی
در انواع کمپین های انتخاباتی مشارکت و جلب آرای رأی دهندگان آنان در کانون توجه قرار دارد ولی با پیشرفت شتابزده فناوری، تغییرات سریع در ابزار ارتباطات در سال های اخیر کمپین تعاملی ها که براساس تعامل دو سویه با مخاطبان شکل می گیرد با استقبال زیادی روبه رو شده و در طراحی مراحل اجرایی آن فاز جذب مشارکت حامیان در نظر گرفته می شود...
برای خواندن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
کمپین انتخاباتی و برندسازی سیاسی