منبع خبر : دبیرخانه
اعضای کمیتههای توسعه بازار و امور صنفی انجمن تصمیم گرفتهاند تا در راستای برنامههایی که در دست اقدام برای توسعه بازار و رسیدگی به مشکلات و یا بهبود مسایل صنفی اعضای انجمن دارند، نشستهای ماهانهای بین اعضای علاقمند ترتیب دهند.
شایان ذکر است که هزینه برگزاری این نشستها توسط خود افراد شرکتکننده تامین شده و انجمن در این زمینه هزینهای را تقبل نمینماید.تجارب اعضای کمیته توسعه بازار در طی چند ماه جلسات برگزار شده نشان میدهد که برگزاری این نشستها و رایزنیهای انجام شده در خلال آنها، میتواند ثمرات ارزشمندی را برای شرکتکنندگان فراهم آورده و زمینههای جدیدی را برای شکلگیری همکاری تجاری و ایجاد راهحلها و خدمات و محصولات مشترک بین اعضای انجمن و همچنین شناسایی و برطرفسازی مسایل و مشکلات صنفی از جمله مسایل مرتبط با تامین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و ... به وجود آورد. از اینرو این کمیته اکیدا به همه اعضا توصیه مینماید که با حضور صمیمی و پرشور خود در هرچه بارورتر شدن این نشستها همت گمارند. از جمله اهداف اصلی از برگزاری این نشستها میتوان به موارد ذیل اشاره داشت: 1- آشنایی بیشتر اعضای انجمن با فعالیتها، خدمات، قابلیتها و دیدگاههای یکدیگر 2- انتقال تجارب ارزشمند میان اعضای انجمن 3- یافتن و توسعه زمینههای همکاری بین اعضای انجمن برای تکمیل زنجیره خدمات اعضا 4- یافتن و یا ایجاد و یا توسعه زمینههای همافزایی میان اعضای انجمن 5- یافتن و یا ایجاد و یا توسعه روشهای اشتراک منابع (اعم از فیزیکی و غیرفیزیکی) و کاهش هزینه تمام شده خدمات اعضا 6- یافتن و یا ایجاد و یا توسعه روشهای افزایش قابلیتهای جمعی و ارایه تصویر یکپارچه به مشتریان و کارفرمایان، به ویژه کارفرمایان بزرگ دولتی و یا خصوصی 7- تعامل و هماندیشی درخصوص مسایل و مشکلات صنفی 8- تعامل و هماندیشی درخصوص نحوه ایجاد و استفاده از امکانات حاصل از تجمیع اعضا مانند بیمه تکمیلی، تسهیلات بانکی و... 9- و سایر مواردی که طی این نشستها ممکن است حاصل شود بر اساس برنامهریزی اولیه انجام شده که در اولین نشست آزمایشی ممکن است با نظر شرکتکنندگان تغییر یابد، بنا شده تا این نشستها به صورت دورهای و منظم بین ساعات 19 الی 22 اولین چهارشنبه هر ماه و یا هر دوره زمانی دیگری که در اولین نشست توافق شود، برگزار شود. دستورکار اولیه اولین نشست به شرح ذیل پیشبینی شده است: (البته از همه علاقهمندان انتظار حضور به موقع و پیش از ساعت 19 را دارد تا بتوان برنامه را به موقع و متناسب به اجرا درآورد.) 1- ساعت 19:00 الی 19:15 (15 دقیقه) ورود اعضا و خوشآمد گویی اولیه 2- ساعت 19:15 الی 20:00 (45 دقیقه) سخنرانی یکی از اعضا (یا سخنران میهمان) در زمینه مسایل مختلف در خصوص تجارب و دروس آموخته در حوزه خدمات مشاوره مدیریت 3- ساعت 20:00 الی 20:30 (30 دقیقه) معرفی خدمات، محصولات، پروژهها، و .... اعضای داوطلب (بین 5 تا 7 عضو) 4- ساعت 20:30 الی 21:15 (45 دقیقه) برگزاری جلسه هماندیشی و رایزنی در مورد خدمات مشاوره مدیریت و تجارب مطرح شده در نشست 5- ساعت 21:15 الی 22:00 (45 دقیقه) صرف شام بر اساس برنامهریزی انجام شده اولین نشست از این سلسله نشستها، در روز چهارشنبه تاریخ نهم بهمن ماه نود و دو برگزار خواهد شد. محل و همچنین برآورد هزینه هر نفر برای حضور در این نشست، پس از برآورد تعداد شرکتکنندگان صورت گرفته و به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. از اینرو در صورتیکه اطمینان به شرکت در اولین جلسه این نشستها را دارید خواهشمند است: 1- آمادگی خود و تعداد نفرات همراه خود برای حضور را حداکثر تا 28/10/92 از طریق ایمیل به دبیرخانه انجمن (Info@imca.ir) اطلاع دهید. برای هماهنگی هرچه بیشتر خواهشمند است در ابتدای موضوع ایمیل خود از کلمات تعیین شده (...Subject: IMCA-MD-Club-) استفاده فرمایید. 2- چنانچه علاقمند به معرفی شرکت خود در اولین نشست هستید، لطفا ضمن آماده نمودن یک معرفی 5 تا 7 دقیقهای، موضوع آمادگی خود را نیز از طریق ایمیل انجمن (Info@imca.ir) به دبیرخانه اعلام نمایید تا برنامهریزی لازم در این زمینه به عمل آید. لطف نموده و در ابتدای موضوع این ایمیل خود نیز از کلمات تعیین شده (...Subject: IMCA-MD-Club-) استفاده فرمایید. 3- از آنجایی که بناست تا در صورت امکان و پیش از این نشست نسبت به معرفی اجمالی از حضار اقدام شود، در صورتیکه تمایل دارید، در حداکثر 3 خط نسبت به معرفی خود و یا شرکت مطبوع اقدام نموده و البته فایل یک عکس از خودتان را از طریق ایمیل ارسال فرمایید. قدردان شماییم در صورتی که لطف نموده و در ابتدای موضوع این ایمیل خود نیز از کلمات تعیین شده (...Subject: IMCA-MD-Club-) استفاده فرمایید. 4- چنانچه علاقمند به ارایه سخنرانی اول جلسه هستید و یا اینکه دعوت از سخنرانی ویژهای را توصیه مینمایید، این موضوع را نیز لطفا از طریق ایمیل انجمن (Info@imca.ir) به دبیرخانه اعلام نمایید تا برنامهریزی لازم در این زمینه به عمل آید. لطف نموده و در ابتدای موضوع این ایمیل خود نیز از کلمات تعیین شده (...Subject: IMCA-MD-Club-) استفاده فرمایید. در پایان کمیتههای توسعه بازار و امور صنفی ضمن استقبال از دریافت نظرات و پیشنهادهای تکمیلی اعضای محترم انجمن، آرزو مینماید با حضور پرشور خود ما را در برگزاری هرچه پربارتر این نشستها و از آن مهمتر تداوم آن یاری نمایید.