هدف از برگزاری دوره:

  • زمینه سازی برای شناسایی هر چه بیشتر مبحث ارزشیابی برند به عنوان مقوله ای تاثیرگذار در ساختار مالی شرکت ها در ایران
  • ارتقاء سطح ادراکی مدیران کشور نسبت به برند و ارزش گذاری آن به عنوان یک دارایی نامشهود

اطلاعات دوره:

  • تاریخ برگزاری دوره : 25و 26 آذر ماه 1394

  • مدت دوره : 16 ساعت

  • محل برگزاری دوره : سالن همایش های کارگزاری بانک پاسارگاد


مدرسین دوره:

  • دکتر سیدجلال صادقی شریف : مدیرگروه مدیریت مالی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی
  • دکتر محمد اصولیان : دکتری مدیریت مالی از دانشگاه شهید بهشتی ، مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران
  • دکتر سیدمحمد هاشمی نژاد : دانشجوی دکتری مدیریت مالی دانشگاه تهران ، مدیر توسعه فرهنگ سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران
  • دکتر مهدی ایزدخواه : دانشجوی دکتری بازاریابی بین الملل ، استاد دانشگاه علامه طباطبایی

مخاطبین دوره:

  • مدیران ارشد و میانی شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی، مدیران و کارشناسان ارشد امور سرمایه گذاری و سهام کلیه شرکت ها و برندهای معتبر و جویای نام
  • مدیران و کارشناسان شرکتهای مشاوره مدیریت
  • دانشجویان رشته های مالی ، MBA ، اقتصاد ، حسابداری و مدیریت

منابع آموزشی:

مباحث منتخب از کتاب های:

  • مدیریت مالی نوین نوشته استفان راس ترجمه علی جهانخانی و مجتبی شوری
  • مدیریت مالی نوشته دکتر رضا تهرانی
  • ارزش گذاری سهام ، مفاهیم و مدل های کاربردی نوشته داموداران
  • ارزش گذاری برند ، بر مبنای استانداردهای بین المللی


هزینه شرکت در دوره : 4/500/000 ریال با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ، شامل هزینه های پذیرایی ، جزوات و ...

(40% تخفیف ویژه اعضای انجمن مشاوران مدیریت ایران)

ظرفیت دوره : 30 نفر ، اولویت شرکت در دوره با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند.

نحوه ثبت نام:


  • از طریق وب سایت گروه بین المللی ثروت آفرینان آراد به نشانیwww.aradwcg.com
  • تماس تلفنی با شماره 22036669


گواهینامه های قابل اعطا به شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره:

  • در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه شرکت در دوره با امضا کلیه اساتید ارائه می گردد.

شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره قادر خواهند بود:


  • به درک مناسبی از نحوه ایجاد برند و ارزش گذاری آن از طریق تکنیک های ریاضیات مالی و ارزش زمانی پول رسیده و آن را در سازمان خود پیاده سازی نمایند.

محتوای دوره :






ردیفرئوس مطالبارائه دهنده
1ریاضیات مالی موردنیاز برای ارزش گذاری برنددکتر هاشمی نژاد
2ارزش گذاری سهامدکتر اصولیان
3مفاهیم ، تعاریف و فرآیندهای مرتبط با برندسازیدکتر ایزدخواه
4ارزش گذاری برند به روش های مالیدکتر صادقی شریف