هدف از برگزاری دوره:
- زمینه سازی برای شناسایی هر چه بیشتر مبحث ارزشیابی برند به عنوان مقوله ای تاثیرگذار در ساختار مالی شرکت ها در ایران
- ارتقاء سطح ادراکی مدیران کشور نسبت به برند و ارزش گذاری آن به عنوان یک دارایی نامشهود
اطلاعات دوره:
تاریخ برگزاری دوره : 25و 26 آذر ماه 1394
مدت دوره : 16 ساعت
محل برگزاری دوره : سالن همایش های کارگزاری بانک پاسارگاد
مدرسین دوره:
- دکتر سیدجلال صادقی شریف : مدیرگروه مدیریت مالی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی
- دکتر محمد اصولیان : دکتری مدیریت مالی از دانشگاه شهید بهشتی ، مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران
- دکتر سیدمحمد هاشمی نژاد : دانشجوی دکتری مدیریت مالی دانشگاه تهران ، مدیر توسعه فرهنگ سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران
- دکتر مهدی ایزدخواه : دانشجوی دکتری بازاریابی بین الملل ، استاد دانشگاه علامه طباطبایی
مخاطبین دوره:
- مدیران ارشد و میانی شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی، مدیران و کارشناسان ارشد امور سرمایه گذاری و سهام کلیه شرکت ها و برندهای معتبر و جویای نام
- مدیران و کارشناسان شرکتهای مشاوره مدیریت
- دانشجویان رشته های مالی ، MBA ، اقتصاد ، حسابداری و مدیریت
منابع آموزشی:
مباحث منتخب از کتاب های:
- مدیریت مالی نوین نوشته استفان راس ترجمه علی جهانخانی و مجتبی شوری
- مدیریت مالی نوشته دکتر رضا تهرانی
- ارزش گذاری سهام ، مفاهیم و مدل های کاربردی نوشته داموداران
- ارزش گذاری برند ، بر مبنای استانداردهای بین المللی
هزینه شرکت در دوره : 4/500/000 ریال با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ، شامل هزینه های پذیرایی ، جزوات و ...
(40% تخفیف ویژه اعضای انجمن مشاوران مدیریت ایران)
ظرفیت دوره : 30 نفر ، اولویت شرکت در دوره با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند.
نحوه ثبت نام:
- از طریق وب سایت گروه بین المللی ثروت آفرینان آراد به نشانیwww.aradwcg.com
- تماس تلفنی با شماره 22036669
گواهینامه های قابل اعطا به شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره:
- در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه شرکت در دوره با امضا کلیه اساتید ارائه می گردد.
شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره قادر خواهند بود:
- به درک مناسبی از نحوه ایجاد برند و ارزش گذاری آن از طریق تکنیک های ریاضیات مالی و ارزش زمانی پول رسیده و آن را در سازمان خود پیاده سازی نمایند.
محتوای دوره :
| ردیف | رئوس مطالب | ارائه دهنده |
| 1 | ریاضیات مالی موردنیاز برای ارزش گذاری برند | دکتر هاشمی نژاد |
| 2 | ارزش گذاری سهام | دکتر اصولیان |
| 3 | مفاهیم ، تعاریف و فرآیندهای مرتبط با برندسازی | دکتر ایزدخواه |
| 4 | ارزش گذاری برند به روش های مالی | دکتر صادقی شریف |