- 
                
                سخن سردبیرمهندس سعید احمدیان موضوع: نقش مشاوران مدیریت در بحران همه گیری ویروس COVID-19 
- 
                
                بخش اول - راضی کردن مشتریان در طول یک بیماری همه گیرنویسندگان از شرکت KPMGموضوع: چطور کووید- ۱۹نحوه رفتار مشتری را تغییر داده است. 
- 
                
                بخش دوم - بازطراحی بازاریابینویسندگان از شرکت Mc Kinsey & Companyموضوع: کووید- ۱۹ ، حداقل به شش روش مهم، در حال تغییر رفتار مصرف کننده، است. مدیران بازاریابی می توانند به روشی که در این مقاله توضیح داده می شود، با این تغییر رفتار سازگار شوند. 
- 
                
                بخش سوم - توسعه مدل مدیریتیدکتر محمود عجمیموضوع: توسعه مدیریتی با یک الگوی اساسی تفکر سیستمی 
- 
                
                بخش چهارم - سازماندهی برای توسعه صنایع پیشرفتهنویسندگان از شرکت McKinsey & Companyموضوع: در مواجهه با بحران کووید- ۱۹ ، شرکتهای صنایع پیشرفته، در تصمیم گیری، چابکتر و سریعترشده اند. چگونه آنها می توانند این سرعت را پس از فروکش کردن شیوع این بیماری همه گیر، حفظ کنند؟ 
- 
                
                بخش پنجم - 6 بررسی نقش برون گرایی شخصیتدانش آموخته MBA ، دانشگاه تهران عضو انجمن بین المللی مشاوران مدیریت سرمایه گذاری (IMCA)موضوع: بررسی نقش برون گرایی شخصیت درسرمایه گذاری در صندوق مشترک 
- 
                
                بخش ششم - گزارش جهانی شورای بین المللیDwight Mihalicz، رئیس شورای بین المللی موسسات مشاوره مدیریتموضوع: گزارش جهانی شورای بین المللی موسسات مشاوره مدیریت 
- 
                
                بخش هفتم - مشاهیر علم مدیریت پاتریک لنچیونیPatrick M. Lencioniموضوع: مشاهیرعلم مدیریت 
