• سخن سردبیر

    مهندس سعید احمدیان

    موضوع: نقش مشاوران مدیریت در بحران همه گیری ویروس COVID-19

    دریافت فایل مقاله

  • بخش اول - راضی کردن مشتریان در طول یک بیماری همه گیر

    نویسندگان از شرکت KPMG

    موضوع: چطور کووید- ۱۹نحوه رفتار مشتری را تغییر داده است.

    • René Vader, Global Sector Head, Consumer & Retail, KPMG International
    • Wei Lin, Partner, Global Strategy Group, KPMG in China
    • Paul Martin, Chair Global Retail Steering Group & Head of Retail UK, KPMG in the UK

    دریافت فایل مقاله

  • بخش دوم - بازطراحی بازاریابی

    نویسندگان از شرکت Mc Kinsey & Company

    موضوع: کووید- ۱۹ ، حداقل به شش روش مهم، در حال تغییر رفتار مصرف کننده، است. مدیران بازاریابی می توانند به روشی که در این مقاله توضیح داده می شود، با این تغییر رفتار سازگار شوند.

    • Arun Arora
    • Peter Dahlstrom
    • Eric Hazan
    • Hamza Khan
    • Rock Khanna

    دریافت فایل مقاله

  • بخش سوم - توسعه مدل مدیریتی

    دکتر محمود عجمی

    موضوع: توسعه مدیریتی با یک الگوی اساسی تفکر سیستمی

    دریافت فایل مقاله

  • بخش چهارم - سازماندهی برای توسعه صنایع پیشرفته

    نویسندگان از شرکت McKinsey & Company

    موضوع: در مواجهه با بحران کووید- ۱۹ ، شرکتهای صنایع پیشرفته، در تصمیم گیری، چابکتر و سریعترشده اند. چگونه آنها می توانند این سرعت را پس از فروکش کردن شیوع این بیماری همه گیر، حفظ کنند؟

    • Elizabeth Mygatt
    • Asutosh Padhi
    • Charlotte Relyea
    • Brooke Weddle

    دریافت فایل مقاله

  • بخش پنجم - 6 بررسی نقش برون گرایی شخصیت

    دانش آموخته MBA ، دانشگاه تهران عضو انجمن بین المللی مشاوران مدیریت سرمایه گذاری (IMCA)

    موضوع: بررسی نقش برون گرایی شخصیت درسرمایه گذاری در صندوق مشترک

    دریافت فایل مقاله

  • بخش ششم - گزارش جهانی شورای بین المللی

    Dwight Mihalicz، رئیس شورای بین المللی موسسات مشاوره مدیریت

    موضوع: گزارش جهانی شورای بین المللی موسسات مشاوره مدیریت

    دریافت فایل مقاله

  • بخش هفتم - مشاهیر علم مدیریت پاتریک لنچیونی

    Patrick M. Lencioni

    موضوع: مشاهیرعلم مدیریت

    دریافت فایل مقاله